Obchodní a dodací podmínky
Společnost Protetika dodává v ČR zboží pouze zaregistrovaným fyzickým a právnickým osobám. Registrace probíhá prostřednictvím obchodních zástupců a zahrnuje především poskytnutí základních údajů nutných pro další spolupráci a dohodnutí obchodních podmínek.
Všeobecné obchodní podmínky ke stažení ZDE
Objednávky
Objednávku vycházkové obuvi můžete učinit telefonicky, e-mailem nebo osobně u svého obchodního zástupce nebo na zákaznickém oddělení v Břeclavi (viz kontakty). Minimální objednávka obuvi z centrálního skladu v Bratislavě je 10 párů.
Objednávku zdravotnických pomůcek a ortopedicko rehabilitačních sandálů můžete učinit telefonicky, e-mailem nebo osobně u svého obchodního zástupce nebo na zákaznickém oddělení v Havířově (viz kontakty). Minimální hodnota objednávky bez dopravného ze skladu v ČR je 2000,- Kč bez DPH. V případě nižší objednávky, než je uvedeno, hradí dopravné ve výši 120,- Kč včetně DPH odběratel.
Doprava
Vycházkovou obuv, která je expedována z centrálního skladu v Bratislavě, dovezeme na Vaši prodejnu obvykle do 14 dnů.
Zdravotnické pomůcky a ortopedicko rehabilitační sandály, které jsou skladem v ČR, obdržíte zpravidla do 48 hodin.
V případě nedodání zboží anebo nekompletní dodávky v rozporu s dodacím listem a fakturou, si prosím z přepravních dokladů zjistěte číslo a hmotnost balíku, počet ks a druh chybějícího zboží a neprodleně nás kontaktujte.
Fakturace
-
Pro plátce i neplátce DPH
-
První objednávka je hrazena vždy hotově, dále lze způsob platby dohodnout s Vaším obchodním zástupcem
-
Platby převodem se provádí na účet ČSOB Břeclav, č.ú.: 229239765/0300
Uplatnění odpovědnosti z vadného plnění
Přes veškeré úsilí o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, může ze strany kupujícího nastat důvod k reklamování prodávaného zboží. Lhůta pro uplatnění práva z odpovědnosti z vadného plněni (záruční doba) je dle NOZ 24 měsíců.
Upozorňujeme že, záruční doba a životnost výrobku jsou různé pojmy. Životnost výrobku, a to zejména obuvi, je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejně dlouhá, jako je záruční doba. Při intenzivním, nesprávném užívání, určení anebo ošetřování zakoupené obuvi může být její životnost kratší, než je stanovená zákonná lhůta. Nelze pak v mnoha případech odpovědnost z vadného plnění obnošené nebo jinak poškozené obuvi uznat.
Uplatnění odpovědnosti z vadného plnění se u obuvi nevztahuje na:
-
vzhledové a funkční změny obuvi nebo jejich součástí mající svůj původ v běžném opotřebení z používání během záruční doby
-
opotřebení vlivem nesprávného výběru a užívání obuvi nebo ošetřování a údržby obuvi v rozporu s návodem na použití, např. praní obuvi v pračce, sušení na topném tělese apod.
-
mechanické poškození - okopání obuvi, deformace opatků způsobená obouváním bez obouvací lžíce a bez rozšněrování, prořezání vrchového nebo spodkového materiálu ostrými předměty apod.
-
prodření podšívek v oblasti paty způsobené nošením nezavázané obuvi anebo nesprávné volby velikosti obuvi
-
prodření podšívek vlivem nesprávné volby velikosti a obvodové šíře zejména v oblasti prstů
-
poškození obuvi vlivem působení agresivních látek
Zákazník uplatní právo z vadného plnění dle nového občanského zákoníku u svého prodejce. Způsob "vyřízení reklamace" je tedy dle NOZ vždy na prodejci.
Doporučení
U lehce opravitelných vad (rozlepení svršku nebo podrážky, prasklý šev, apod.) doporučujeme prodejcům nechat provést opravu např. u smluvního obuvníka ve vlastní režii. Tímto lépe a dříve vyhovíte svým zákazníkům a snížíte tak i své vlastní náklady na poštovné. Náklady na opravu zboží anebo dohodnutou slevu na daný výrobek jsme Vám ochotni po dohodě s Vaším obchodním zástupcem dle jednotlivého případu vykompenzovat.
Pokud se jedná o neopravitelnou výrobní vadu, zašlete prosím:
-
vycházkovou obuv na reklamační oddělení v Břeclavi, Třída 1. máje 584/9, 691 41 Břeclav
-
zdravotnické pomůcky a ortopedicko rehabilitační sandály na reklamační oddělení v Havířově, Elišky Krásnohorské 29, 736 01 Havířov.
Při uplatňování odpovědnosti z vadného plnění je nutné spolu se zbožím zaslat rovněž řádně vyplněný reklamační list s následujícími údaji:
-
datum přijetí reklamace
-
číslo faktury, ve které bylo zakoupené zboží fakturováno
-
název zboží + kód zboží dle faktury
-
důvod reklamace - popis vady
-
razítko a podpis
-
Vaše adresa a telefon (pokud není uvedena na razítku)
-
číslo vašeho účtu, kam bude zaslána finanční částka při případném vystavení dobropisu
-
datum prodeje
K reklamačnímu listu je nutno připojit originál nebo kopii dokladu o zakoupení. Prosíme o vyplnění všech údajů potřebných k ukončení reklamačního řízení.
Pokud nemáte svůj vlastní reklamační protokol, můžete si stáhnout náš zde.