Obchodní a dodací podmínky
Zboží dodáváme pouze osobám a společnostem s živnostenským oprávněním. Odběratelé dosud neregistrovaní k nákupu u naší společnosti, kontaktujte prosím naše obchodní zástupce.
Objednávky a doprava
Objednávky vyřizujeme pondělí-čtvrtek 8:00-14:00 hod, v pátek 8:00-12:00 hod.
Zboží, které máme skladem v ČR obdržíte zpravidla do 48h, ostatní zboží (vycházková obuv), které objednáváme na centrálním skladu v Bratislavě (SK), dovezeme na vaši prodejnu obvykle v pátek následující týden.
Minimální objednávka u dětské a vycházkové obuvi z centrálního skladu (SK) je 10 párů. V případě nižší objednávky než je uvedeno hradí dopravné ve výši 120,- Kč odběratel.
Minimální hodnota objednávky bez dopravného ze skladu v ČR je 1.500,- Kč bez DPH. V případě nižší objednávky než je uvedeno hradí dopravné ve výši 120,- Kč odběratel.
V případě nedodání zboží, anebo nekompletní dodávky v rozporu s dodacím listem a fakturou, zjistěte si prosím z přepravních dokladů číslo a hmotnost balíku, počet ks a druh chybějícího zboží, a neprodleně nás kontaktujte.
Fakturace
- Pro plátce i neplátce DPH
- Platby se provádí na účet ČSOB Břeclav, č.ú.: 229239765/0300
Uplatnění odpovědnosti z vadného plnění
Zákazník:
Přes veškeré úsilí o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, může ze strany kupujícího nastat důvod k reklamování prodávaného zboží. Lhůta pro uplatnění práva z odpovědnosti z vadného plněni (záruční doba) je dle NOZ 24 měsíců.
Upozorňujeme že, záruční doba a životnost výrobku jsou různé pojmy. Životnost výrobku, a to zejména obuvi je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejně dlouhá jako je záruční doba. Při intenzivním, nesprávném užívání anebo určení může být životnost obuvi kratší než stanovená zákonná lhůta, a nelze pak v mnoha případech uznat odpovědnost z vadného plnění obnošené nebo jinak poškozené obuvi.
Uplatnění odpovědnosti z vadného plnění u obuvi se NEVZTAHUJE na:
- vzhledové a funkční změny obuvi i jejich součástí, mající svůj původ v běžném opotřebení z používání během záruční doby
- opotřebení vlivem nesprávného výběru a užívání (k jakému účelu je určena), ošetřování a údržby (např. praní obuvi v pračce, sušení na topném tělese apod...)
- mechanické poškození (okopání obuvi, deformace opatků způsobená obouváním bez obouvací lžíce a bez rozšněrování, prořezání vrchového nebo spodkového materiálu ostrými předměty
- prodření podšívek v oblasti paty způsobené nošením nezavázané obuvi anebo nesprávné volby velikosti
- prodření podšívek vlivem nesprávné volby velikosti a obvodové šíře zejména v oblasti prstů
- poškození obuvi vlivem působení agresivních látek
Zákazník uplatní právo z vadného plnění dle nového občanského zákoníku u svého prodejce. Způsob "vyřízení reklamace" je tedy dle NOZ vždy na prodejci.
Prodejce:
U lehce opravitelných vad (rozlepení, prasklý šev, apod.) doporučujeme prodejcům nechat provést opavu např. u smluvního obuvníka ve vlastní režii. Tímto lépe a dříve vyhovíte svým zákazníkům a snížíte tak i své vlastní náklady na poštovné. Náklady na opravu zboží anebo dohodnutou slevu na daný výrobek, jsme vám ochotni po dohodě dle jednotlivého případu vykompenzovat.
Při uplatňování odpovědnosti z vadného plnění je nutné spolu se zbožím zaslat rovněž řádně vyplněný „reklamační list“ s následujícími údaji:
- datum přijetí reklamace
- číslo faktury, ze které bylo zboží zakoupeno
- název zboží + kód zboží dle faktury
- důvod reklamace - popis vady
- razítko a podpis
- vaše adresa a telefon (pokud není uvedena na razítku)
- číslo vašeho účtu, kam bude zaslána fin. částka při případném vystavení dobropisu
- datum prodeje
K reklamačnímu listu je nutno připojit originál nebo kopii bloku z pokladny. Prosíme o vyplnění všech údajů potřebných k ukončení reklamačního řízení.