Výběr správné obuvi pro děti

24. července 2014

Každý rodič se určitě setká s úskalím, které mu přináší koupě a výběr vhodných bot pro své ratolesti. Tím, že se menším dětem nohy teprve vyvíjejí, je pro ně důležité vybrat obuv, která šetří jejich klouby, kolena a páteř.

Výběr správné obuvi pro děti

V této souvislosti zrealizovala v listopadu minulého roku agentura TNS Slovakia průzkum na reprezentativním vzorku 500 respondentů, v rámci kterého zjišťovala, jaké faktory najvíce ovlivňují Slováky při koupi obuvi, a to speciálně obuvi pro děti.

Při koupi obuvi pro děti je najčastějším kritériem výběru jednoznačně cena. Až jednu třetinu respondentů (31%) ovlivňuje tento faktor. Cena vítězí více u mužů (36%) jako u žen (27%). Skoro polovina respondentů (46%) vnímá cenu obuvi se zdravotními prvky jako celkově vyšší, ale na druhé straně ji vnímají i jako obuv, která odpovídá určené kvalitě. K tomuto tvrzení se více přiklánějí ženy (52%). Z výsledků průzkumu též vyplynulo, že najznámější značkou na trhu, která nabízí obuv se zdravotními prvky je značka Protetika, kterou zná skoro polovina respondentů (45%).

O kterých značkách obuvi víte, že nabízí obuv se zdravotními prvky?

Zadavatelé vložili do reklamy na dětskou obuv v prvních 10 měsících minulého roku 56 tisíc eur. Dětskou obuv komunikovalo pouze 6 zadavatelů, mezi které patří i společnost Protetika, která byla zároveň i největším zadavatelem reklamy na dětskou obuv s objemem výdajů na reklamu až 23 311 eur - komunikovali prevážně v tisku, rádiu a na internetu. Samozřejmostí je fakt, že v měsících srpen a září, tedy v období nástupu dětí do škol a školek, zadavatelé utratili největší objem finančních prostředků – a to 28 631 eur.

 

Zpět na výpis článků

Tisknout