Mimořádná organizační opatření

19. března 2020

Mimořádná organizační opatření

Vážení zákazníci, obchodní přátelé,

Chtěli bychom Vás touto cestou informovat o organizačních opatřeních učiněných v souvislosti s krizovou situací v ČR.

S platností od pondělí 23.3.2020 (do odvolání, dle aktuální situace, nejméně však do 31.3.2020):

  • Obchodní zástupci, reprezentanti ve zdravotnictví – jsou odvoláni z práce v terénu, zůstávají v kontaktu po telefonu nebo v rámci elektronické komunikace
  • Sklad Havířov (objednávky, fakturace, expedice, reklamace zdravotních pomůcek a ortopedicko rehabilitačních sandálů) – provoz zajištěn v době 7.00-15.00 hodin, mimo tyto hodiny se prosím obracejte na svého obchodního reprezentanta, zástupce
  • Sídlo společnosti Břeclav (objednávky, fakturace, reklamace vycházkové obuvi) – provoz zajištěn v době 8.00-13.00 hodin, mimo tyto hodiny se prosím obracejte na svého obchodního zástupce

Veškeré kontakty najde v případě potřeby ZDE.

Děkujeme za pochopení a přejeme všem především pevné zdraví,

Mgr. Ester Chodová
Ředitelka společnosti
*************************
PROTETIKA CZ PLUS, spol. s r.o.
Bří. Mrštíků 38
690 74 Břeclav
Tel/Fax: +420 598 598 555
Mobil:    +420 776 838 818
E-mail: e.chodova@protetikaplus.cz
www.protetikaplus.cz

Zpět na výpis aktualit

Tisknout